Kui kampaania, tähtpäevade või sündmuste
jaoks on olemas erikujundusega terviklik
loovkontseptsioon ja kujundatud materjale
kasutatakse kindla ajavahemiku jooksul, võib
stiiliraamatu nõudeid ja põhimõtteid mugandada,
ent see tuleb enne kooskõlastada turundus- ja kommunikatsiooniosakonnaga.
Erikujunduses lähtutakse ennekõike sõnumist ja selle loovlahendusest.
Graafilises väljenduses võib aluseks võtta ühe või mitu stiiliraamatus esitatud elementi või osa, millele kujunduskontseptsioon üles ehitada. Sel juhul ei kehti kujundusele enam kõik stiiliraamatu kujunduspõhimõtted, vaid lähtutakse väljatöötatud lahenduse stilistikast.
Erijuhtumite hulka kuuluvad näiteks ametlikud ja pidulikud diplomid ning tänu- ja aukirjad, mida väljastab ülikooli rektoraat.
Ülikooli logo ei tohi siiski moonutada ka erikujunduse puhul.
Kui erilise sündmuse jaoks on vaja kujundada eraldi tähistaja või märk, tuleb see turundus- ja kommunikatsiooniosakonnaga enne kooskõlastada.
Erijuhtumi või tähtpäeva logo puhul ei tohi ülikooli logo elemente moonutada, kuid neid võib erilahenduses kasutada, juhul kui see on enne turundus- ja kommunikatsiooniosakonnaga kooskõlastatud.
Erikujunduse kooskõlastamiseks või nõu küsimiseks kirjuta cvi@ut.ee.