Ülikooli kuvand on visuaalselt jaotatud sisemiseks, keskmiseks ja väliseks ringiks. Need omakorda on jagatud seitsmeks eri värviga tähistatud sektoriks, mis kujutavad endast ülikooli nelja valdkonda ja kolme tähtsamat teemat (vt joonised lk 5 ja 6).
Selle, millisesse ringi ja sektorisse üksus kuulub, otsustab iga üksus ise, pidades silmas nii oma eesmärke ja tegevust kui ka asukohta ülikooli struktuuris. Oma otsuse koos põhjendustega peab kooskõlastama turundus- ja kommunikatsiooniosakonnaga.
Sisemise ringi kujunduspõhimõtteid kasutatakse ülikooli üldises mainekujunduses. See ring kannab ülikooli põhiidentiteeti. Selle puhul kehtivad ranged nõuded ja eristusmisvõimalusi on vähe.
Keskmise kuvandiringi kujunduspõhimõtteid ja elemente järgivad üksused, kes on tugevalt seotud ülikooli identiteedi, väärtuste ning õppe- ja teadustööga. Selleks annab mitmekesised võimalused värvipalett (vt lk 6).
Välist kuvandiringi kasutatakse eeskätt ülikoolivälisele sihtrühmale edastatavas kommunikatsioonis. See ring on mõeldud kogukonna kaasamiseks mingil neid kõnetaval teemal ja sel puhul võib üksus kasutada eristuvat kujundust.
Selle, millisesse ringi ja sektorisse üksus kuulub, otsustab iga üksus ise, pidades silmas nii oma eesmärke ja tegevust kui ka asukohta ülikooli struktuuris.
Üksuseüleste projektide korral võib valida nii ühe endale sobiva sektori kui ka kasutada põhikuvandi (sisemise ringi) stiili. Kui valida on raske, võiks eelistada sisemise ringi kujunduspõhimõtteid.